Homepage
 Weblog Ayfer Koç

zondag 13 november 2011


De verkiezing Twentse Zakenvrouw van het jaar


Vrijdagavond ben ik op uitnodiging van Judith Hartman, de directeur van het Muziekkwartier, naar de verkiezing van de Twentse Zakenvrouw van het jaar geweest. Ik heb ook de eerste Twentse Zakenvrouw van het jaar bijgewoond, maar deze keer is een enorme vooruitgang geboekt in de organisatie. Ik vond het een geweldige sfeer, perfect georganiseerd en Sandra van Megen deed het weer heel goed als dagvoorzitter. Aan het begin van de avond dacht ik, ben ik nu werkelijk bij de verkiezing van de Twentse Zakenvrouw, want ik zag meer mannen dan vrouwen. In de loop van de avond draaide het bij.

De Twentse Zakenvrouw 2011 in de categorie vrouwelijke ondernemer is Petra van den Burg geworden en Selvi Ayranci de beste Twentse vrouwelijke manager. Christien van Wijk, directeur/bestuurder van de Stichting Kinderopvang Enschede mocht van mij ook wel winnen. Ik vind het heel knap dat ze in een aantal jaren de SKE heel groot heeft gemaakt met kwalitatief goede opvang. Ik ben dan ook benieuwd wat voor de jury uiteindelijk de doorslag heeft gegeven om niet voor haar te kiezen.

Ik vind het mooi dat dit initiatief ook in Twente is. De succesvolle vrouwen worden op deze manier in de picture gezet en zij zijn dan vervolgens rolmodellen voor andere vrouwen. Wat ik mis in de verkiezing is de beste vrouwelijke overheidsmanager /politica. Wellicht iets voor de volgende keer. Want we hebben genoeg topvrouwen in deze categorie.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief