Homepage
 Weblog Ayfer Koç

zaterdag 12 november 2011


Fife vrouwenbeurs


Gisteren was ik naar de fife vrouwenbeurs. Een beurs voor (werkzoekende) vrouwen die zich willen oriënteren, inspireren en aan het werk willen. Maar ook voor vrouwen die andere vrouwen willen helpen. Daar was ik zelf ook één van. Ik heb een aantal vrouwen meegenomen om hun te begeleiden, in contact te brengen met instanties maar ook met mensen die voor hen van belang zijn voor de volgende stap in het betreden van de arbeidsmarkt. Het was een goed georganiseerde dag met gigantisch veel vrouwen; 800 in totaal. Er was ook een programma opgezet dat heel nuttig is voor werkzoekende vrouwen.

Verder ben ik heel trots dat Women Inc. Enschede als eerste gemeente heeft gekozen om met een vernieuwende aanpak vrouwen weer aan het werk te krijgen. En deze keer dus niet in het Westen. Zelf vond ik het heel leuk om te zien dat zo veel vrouwen verder willen en heel graag aan de slag willen; vrouwen met power en een grote wil om zich verder te ontwikkelen. En deze vrouwen hebben we echt straks nodig als de babybomers met pensioen zijn.

Kortom een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief