Homepage
 Weblog Ayfer Koç

donderdag 10 november 2011


Bezoek Zonnebloem Enschede


Afgelopen vrijdag ben ik naar een bijeenkomst van de Zonnebloem in Enschede geweest. De Zonnebloem zet zich in voor mensen, die door ziekte of handicap lichamelijke beperkingen hebben. Zij organiseert activiteiten en vakanties om uit te kunnen gaan, een praatje te kunnen maken of gewoon op de koffie te gaan. Voor mij was dat de eerste kennismaking met de Zonnebloem. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond die avond. Het enthousiasme van de mensen en het genieten van de kleine dingen was erg leuk om te zien. We hebben eerst met elkaar een kopje koffie gedronken en daarna een Quizspel gedaan. Het zal voor mij niet bij dit eerste bezoek blijven. Ik wil graag vaker daar zijn en me inzetten voor deze mensen.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief