Homepage
 Weblog Ayfer Koç

vrijdag 15 juli 2011


Bezoek wijkcommissie Laares


Gisteravond heb ik spontaan een bezoek gebracht aan de wijkcommissie de Laares. Wat bleek: op deze donderdagavond was er geen vergadering maar een etentje waarbij de leden van de wijkcommissie en een aantal vrijwilligers aanwezig waren. Dus het was een perfect moment om iedereen te spreken en te weten wat er zoal speelt in de wijk en tegen welke problemen de wijkcommissie aanloopt. Ik mocht aanschuiven aan tafel en vond het erg leuk om informeel iedereen te spreken.

Ik kwam er achter dat er een kleine schietvereneging is gevestigd in de kelder van het buurthuis de Laares. Er is grote bezorgdheid en onzekerheid over de nieuwe locatie van het buurthuis de Laares en de schietvereniging. In het kader van de ontwikkeling van de Brede School is het niet duidelijk waar ze precies gevestigd gaan worden en ook of ze voldoende ruimte en faciliteiten krijgen om hun activiteiten door te kunnen laten gaan.

Wat ik zoal zie, lees en hoor wil deze commissie de komende periode zeer actief worden in de wijk en dat kan ze alleen doen met een locatie die deze activiteiten kan ondersteunen. Ik zal de situatie volgen en kijken wat ik voor ze kan doen.

Het zou erg jammer zijn als de wijkcommissie niet met haar activiteiten en haar inzet voor de wijk door zou kunnen gaan.

Het was een leuke avond en ik vond het mooi om te zien dat deze mensen die jarenlang in deze wijk wonen zich hard maken voor een actieve, veilige en mooie wijk.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief