Homepage
 Weblog Ayfer Koç

donderdag 16 februari 2012


Binnenstad en koopavond


Er is al veel geschreven en gezegd over het aantrekkelijker maken van de binnenstad en de koopavond. Enschede en de binnenstad gaan me aan het hart. Ik ben trots op Enschede en velen met mij willen dat ook blijven zijn. Daarom kunnen we niet achterover leunen. Zeker als we ook in 2013 de beste binnenstad willen zijn.

Mijn idee voor verplaatsing van de koopavond had tot doel meer bezoekers te trekken. Ik wil samen met de ondernemers en burgers kijken hoe we de binnenstad aantrekkelijker kunnen maken. We kunnen niet zeggen dat we alles bij het oude houden “omdat het we het al 20 jaar op deze manier doen”.

Tijdens het stadsdebat is door ondernemers en politici een aantal leuke ideeën naar voren gebracht, maar ook uit de reacties van de lezers zijn leuke suggesties naar voren gekomen. Iedereen kan nog steeds ideeën aandragen door op mijn weblog te reageren.

Al deze ideeën ga ik aanbieden aan de wethouder en de belangenverenigingen van de binnenstad. Het was jammer dat ze er niet bij waren. Het actieplan binnenstad kan samen met het verbeterplan binnenstad een enorme impuls geven aan onze binnenstad.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief