Homepage
 Weblog Ayfer Koç

donderdag 23 september 2010


Ondernemers koppelen aan raadsleden voor een ministage


De Kamer van Koophandel heeft ondernemers gekoppeld aan raadsleden voor een ministage. Het doel hiervan is om het gat te verkleinen tussen het bedrijfsleven en de overheid. Ik heb me daar ook voor opgegeven en zo werd ik gekoppeld aan Mark Floors van het bedrijf Fittofunction in Enschede. Vandaag heb ik kennis gemaakt met Mark en we gaan een programma maken voor een ministage. Hij kan wat van zijn werkgebied, fysiotherapie, laten zien en ik kan hem in de keuken laten kijken van de plaatselijke politiek. Hij kan dan bijvoorbeeld met mij meegaan naar fractie-, raads-, of commissievergaderingen of andere bijeenkomsten. Ik kan dan bijvoorbeeld zijn bedrijf en bedrijventerrein bezoeken.

Zelf vind ik dit een heel goed initiatief om in elkaars keuken te kijken. Ik wil hiermee ook als ondernemer aan ondernemers laten zien dat je als ondernemer/raadslid ook een bijdrage kan leveren aan het verbeteren van de sociaal-economische situatie van Enschede, maar ook door het aan de kaak stellen van problemen waar o.a. ondernemers tegen aan lopen. Ik zal u via mijn weblog op de hoogte houden van deze stage.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief