Homepage
 Weblog Ayfer Koç

zondag 4 juli 2010


Opening nieuwe buitenbad Aquadrome



Vrijdagmiddag ben ik naar de opening van het nieuwe buitenbad van het Aquadrome geweest. Het was een erg warme middag en een perfecte dag om buiten te zwemmen. Helaas mochten we als bezoekers nog niet zwemmen. We moesten nog even wachten. Ik vond het leuk dat de kinderen van de Willem Wilmink school, na de sprong van de gouden waterpoloster Rianne Guichelaar, als eerste de grote glijbaan uit mochten proberen. Ik vind het heel goed dat Enschede sinds lange tijd weer een buitenbad heeft. Ik hoop dat velen dit zwembad gaan bezoeken, ook de Enschedese en Duitse bezoekers die in Gronau zwemmen. Het zal wel lastig worden want de entreeprijs van het Aquadrome (vanaf 3 jaar € 4,90) ligt wat hoger dan het zwembad in Gronau (volwassenen € 3,00 en kinderen € 1,50). Het voordeel van Enschede is wel dat je zowel binnen (recratiebad) als in het buitenbad kan zwemmen.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief