Homepage
 Weblog Ayfer Koç

donderdag 19 april 2012


Idee uit de bijstand met een webshop voortvarend opgepakt


In het vorige CDActief pleitte ik voor een pilot om moeders uit de bijstand te helpen door een webshop te starten. Ik gaf ook aan dat deze pilot heel goed onder het activiteitencentrum Power zou kunnen vallen. Dit idee is met enthousiasme en voortvarendheid opgepakt door wethouder Myra Koomen. Binnenkort spreek ik met een aantal ambtenaren hierover. Via Twitter heeft inmiddels de ex-bijstandsmoeder, Sabriye Dubrie, die als voorbeeld werd genoemd in de Volkskrant met haar bedrijf FMK Project, mij benaderd. Zij is door haar webshop na een jaar uit de bijstand gekomen. Binnenkort hoop ik haar te spreken. Twitter gaat zo snel dat de wethouder haar inmiddels ook via Twitter uitgenodigd heeft om haar verhaal te horen en haar ervaring te delen met alle vrouwen.

Ik heb veel positieve reacties gehad op het idee. Ook van mensen die hun ervaring willen delen dat er toch (financieel) heel wat bij komt kijken. Dat is heel goed. Alle kennis en ervaringen kunnen we goed gebruiken om dit te laten slagen. Ik hoop u binnenkort meer over te kunnen vertellen en houd u op de hoogte.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief