Homepage
 Weblog Ayfer Koç

donderdag 18 februari 2010


Met stadsdeeldebatten doelgroep niet bereikt


Per stadsdeel is gelijktijdig een debat georganiseerd onder het motto "politici komen naar je toe". Gisteren was ik bij het stadsdebat Centrum geweest. Het was een debat met teleurstellende opkomst. Er waren meer politici dan burgers. Bij de andere stadsdelen was het niet veel beter. Ik lees in de krant dat de opkomst in het Centrum het hoogst was. Ik ben eerder ingegaan op de campagne van de stad om meer kiezers warm te maken voor de verkiezingen. Mijn mening dat je met deze activiteiten alleen die mensen bereikt die toch al gaan stemmen is gisteren ook uitgekomen. Je bereikt dus niet de doelgroep die je moet hebben.

Het lijkt me verstandig om bij de evaluatie van de stadsdeeldebatten niet alleen de burgers te benaderen die aanwezig waren bij de debatten maar ook burgers die er niet waren.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief