Homepage
 Weblog Ayfer Koç

woensdag 3 februari 2010


Weer terug


Het is een tijd geleden dat ik hier wat schreef op mijn weblog en daar was een heel goede reden voor. Ik ben namelijk sinds 4 weken bevallen van onze dochter Noa.
Bij deze willen Pieter en ik jullie bedanken voor de vele felecitaties, prachtige bloemen, kaartjes en mailtjes. We genieten volop van Noa.

Ik ben sinds twee jaar werkzaam als zelfstandige en het is fijn dat zwangerschapsverlof sinds vorig jaar weer geregeld is en dat je dus wat onbezorgder je kraamtijd kunt doorkomen. Het is goed voor de gelijkheid tussen man en vrouw: want voor alle andere zaken moet je je zelf maar verzekeren maar dit is toch echt een verschil tussen mannen en vrouwen.

OK, dit betekent dat ik druk ben en iets minder campagne kan voeren; maar ik beloof dat jullie op mijn weblog meer zullen zien!


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief