Homepage
 Weblog Ayfer Koç

dinsdag 24 mei 2011


opvang (ex)-verslaafden Vlierstraat


Gisteren stond de opvang voor (ex)-verslaafden aan de Vlierstraat op de agenda van de Raad. Vanochtend stond in de krant dat het CDA verdeeld heeft gestemd t.a.v. deze opvang. Ik was één van de tegenstemmers. Ik heb tegen gestemd om twee redenen. Ik vind het onverantwoord:
1. om een opvang met de meest zware groep van verslaafden in de buurt te zetten van een school met kwetsbare leerlingen;
2. om een tweede opvang neer te zetten in een wijk die de nodige sociaal-maatschappelijke aandacht verdient.

Het was voor mij een zeer moeilijk besluit. De toezeggingen van wethouder Wallinga rondom de veiligheid hebben mij niet overtuigd om anders te stemmen.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief