Homepage
 Weblog Ayfer Koç

dinsdag 24 mei 2011


Behoud gevel Sanders niet meer mogelijk


Gisteren kregen we het rapport van bureau Search waarin staat dat een groot deel van de muur van Sanders in goede staat is en te behouden is. Een klein deel kan helaas niet meer behouden blijven. Volgens de wethouder kost een alternatief waarbij een gevelbeeld van Sanders terugkomt, € 500.000 minder. Hoewel ik vraagtekens heb bij dit grote bedrag, moet je je afvragen of een dergelijk bedrag verantwoord is om deze muur te behouden. Helaas heb ik uiteindelijk met veel moeite ingestemd met een gevelbeeld. Samen met Shridath Salikram van de PvdA heb ik me wekenlang ingezet voor behoud van de muur en wekenlang kunnen tegenhouden dat de muur gesloopt zou worden, en dan gebeurt toch waar je bang voor was. Ik ben er niet blij mee.


Gepost door Ayfer Koç.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Ayfer Koç

Dit is het weblog van Ayfer Koç.

 

Laatste postings


Archief